Podnikejte s námi – registrujte IČO a nakupujte za velkoobchodní ceny. REGISTRACE

Záruka a reklamace

REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ JE TŘEBA ZASLAT NA ADRESU:

Kurovky.cz
Novas servis, s.r.o.
Františkov 812/12,
Velké Meziříčí 59401

     Pozor, nepřijímáme zásilky odeslané k nám zpět formou dobírky.

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tento reklamační řád upravuje podmínky uplatnění práv z vadného plnění při koupi zboží od společnosti:
Novas servis s.r.o., Martinice 56, 594 01 Velké Meziříčí, IČ: 06756051
prostřednictvím velkoobchodního webu www.kurovky.cz nebo jinou distanční formou.

1.2. Tento řád je určen pro podnikatele a právnické osoby (dále jen „kupující“). Pro spotřebitele platí samostatný reklamační řád.

2. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ A KONTROLA

2.1. Kupující je povinen při převzetí zboží od dopravce zkontrolovat:
- neporušenost obalu,
- počet balení,
- případné viditelné poškození.

2.2. Pokud jsou zjištěny závady, je nutné o nich sepsat s přepravcem protokol a bezodkladně informovat prodávajícího. Bez tohoto záznamu nelze uplatnit nároky za poškození při přepravě.

2.3. Po převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat:
- množství,
- kompletnost,
- zjevné vady zboží.

2.4. Reklamace zjevných vad musí být uplatněna nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí. K reklamaci musí být přiložena fotodokumentace a popis závady.

3. UPLATNĚNÍ REKLAMACE

3.1. Reklamaci je nutné podat písemně na e-mail info@kurovky.cz nebo poštou na adresu:
Novas servis s.r.o., Františkov 812/12, 594 01 Velké Meziříčí.

3.2. V oznámení o reklamaci je nutné uvést:
- číslo objednávky nebo faktury,
- identifikaci reklamovaného zboží,
- popis vady,
- způsob, jakým se vada projevuje,
- fotodokumentaci (pokud je to možné).

4. VYŘÍZENÍ REKLAMACE

4.1. Oprávněná reklamace bude vyřízena dle dohody:
- výměnou zboží,
- vrácením poměrné části ceny,
- jiným dohodnutým způsobem.

4.2. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní od jejího uplatnění, pokud není dohodnuto jinak.

5. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI ZA VADY

5.1. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé:
- nesprávným skladováním zboží kupujícím,
- mechanickým poškozením po převzetí,
- použitím v rozporu s doporučením,
- zásahem třetích stran.

6. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

6.1. Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek.
6.2. Prodávající si vyhrazuje právo reklamační řád měnit. Nové znění je účinné dnem jeho zveřejnění na webu www.kurovky.cz.

 

Kontaktní formulář

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola